16 d’abr. 2010

Tot mirant Magritte

TOT MIRANT MAGRITTE
LaborActori 26, Teatre d'Objectes
Estrena el 20 de maig de 2010 al Teatre Principal d'Olot

René Magritte, pintor surrealista belga.
Magritte investiga les ambigües relacions entre paraules, imatges i objectes, per plantejar una realitat on l'invisible es fa visible. Què és doncs la realitat? Què és real i què és aparença?

Fruit del joc, l'experimentació i la creació col·lectiva, hem transformat la realitat surrealista del pintor en una seqüència teatral. Tot mirant Magritte entrem en un món real i canviant on res és el que sembla i tot és. Un món on creure és crear.


Actors: Elisabet Capdevila, Judit Compte, Ester Fabregó, Roger Gutiérrez, Albert Mach, Clàudia Ruscalleda, Dolors Sans, Rosa Sans i Rosa Maria Sargatal.


Construcció titella: Albert Mach
Direcció: Helena de Sola

Agraïments: a Janot Carbonell per creure; al Teatre Principal d'Olot per l'oportunitat; a l'Esther, la Mercè, el públic i la resta de família del Núria per la seva frescura; als amics i familiars per ser-hi; a Mallorca per la llavor; a la Garrotxa per la terra; a la vida per ensenyar-nos; a l'humanitat per evolucionar; i a l'univers per mirar més enllà.


FUNCIONS DIES 20, 21 i 22 A LES 21H.
Consulteu cartellera al web del teatre: www.olot.org

27 comentaris:

  1. Si som per allà dalt, ens hi deixarem caure!

    Salut.

    ResponElimina
  2. ei manito mitjà, que bé que m'escriguis, gràcies. i si us deixeu caure per allà, ja posaré coixins a terra per amortiuar l'impacte.

    ResponElimina
  3. Oh! Teatro del bueno...
    Nosaltres també vindrem!
    Molts petons,
    Ll

    ResponElimina
  4. Que bonic oi!!!!!! Ja us vindré a veure el dia de l’actuació. Ui! no podré no me’n recordava que jo també i surto quina pena, no?! Jejejejejejeje es broma poma, jo sempre tant chistos!!!!

    Veig que el títol a sobreviscut, estic content per ell!!!!! Encara que poder no es el millor de la historia dels títols teatrals (o poder si), de ben segur que li agafarem estimació i si més no conviurem amb ell!!!

    Atentament MM+
    Albert Mach Comas

    ResponElimina
  5. Germà petit també en òrbita!!! Bien!!
    Gràcies.

    I l'albert, sí, tu també hi surts, i a més tens un paper bastant rellevant. Digui'm? I el títol, doncs bé, com dius ja l'acabarem estimant. Em sembla que jo ja l'estimo

    ResponElimina
  6. Qué penita!! ése mismo día els laberints sonamos en un conierto de cámara (sí de cámara). Tot mirant...té molt bona pinta, a la propera. Molta merda n´el debut. Una abraçada.Angel

    ResponElimina
  7. ei helena! em queda un xic lluny i estic a tope amb la casa de colonies, pero si em puc deixar caure ho fare... tot i aixi espero que tingueu molta sort i que vagi genial!!
    molts petons!
    ra
    xxxx

    ResponElimina
  8. LAI (Joan Brossa)
    -Té nas,
    boca, braços
    i cames.
    Tria una part.
    -Els ulls.

    mira per on¡. això és un LAI
    LAboractori Ipersurrealista????
    tot aprenent raaaaccc txannn raaaacccc txannn Teatre I Y Objectes...
    I¡Y !. Miro la Manofactoria ia ia,
    anima les nostres vides,
    transcorre el riu, hi gaudim
    amb alegria ia ia,
    gira tot un món de Magritte,
    claraboies a la carbonera
    cuques de llum,
    deu subjectes fent trajectes
    transformant objectes
    cercant realitats adjacents
    sorgeix un mar d'enginy,
    tot això és broma, poma
    home, dona;
    però vine,
    si així et plau:
    Tot mirant Magritte

    ResponElimina
  9. Roseta roseta,
    que et surt l'enspiració per la boqueta!!! LA propera vegada escrius tu la publi del full de mà, així segur serà més divertida que la meva. A veure si al final em convertiré en estrella aborrida... No, no, estrella sí, però divertida.

    Raquel, i Ángel: entranyables els vostres missatges. Encara que no pogueu venir, la vostra resposta m'omple. Una abraçada

    ResponElimina
  10. Jo també vindré!!!

    Firmat: Aletheia

    ResponElimina
  11. T'estimo Aletheia
    Estimo TOT MIRANT MAGRITTE
    i a tu que també vindràs, t'estimo,
    i a tu, a tu,a tu, a tu, a tu, a tu,
    a tu, a tu, a tu, a tu.
    Us estimo
    iiiiiuuuuuuuuuuuuuuujuuuu,
    a tots i també als assistents i als absents
    iiiiiuuuuuuuuuuuuuuujuuuu,
    estimar
    de debò, és veritat Aletheia
    aquest viatge d'amor compartit,
    vol de poma que ens acomoda l'anhel
    TOT MIRANT MAGRITTE, t'estimo i
    veig que m'agrada gaudir-hi amb tots
    i sento total gratitud de cor

    ResponElimina
  12. Em sembla que ja sé qui és l'Estimo Aletheia, Um..... no ho dic en veu alta però casi es pot sentir. Ja, ja, ja.
    Rosa Rosae Roseta Rosarum
    Rosarum Amorum Roseta Volarum.
    Aletehia mirant
    i el món girant...................................

    ResponElimina
  13. Helena agraïda, gratitud compartida.
    Mirar, volar, estimar, aterrar i practicar.

    Gràcies per les samarretes Judit. Genials.

    En silenci i cap enfora
    que tot és dins i és per tots.
    Com es diu desapego en català?
    Gràcies

    ResponElimina
  14. Magritte, el meu pintor favorit. El rey de les ombres, de les nostàlgies i de les paraules no dites.
    Jo també hi vull anar a l'estrena. Busca'm hotelet que ja vinc.

    ResponElimina
  15. Hola àvia del Bruno, mare del meus germans. Mare marona que encara m'acarona.
    Buscaré hotelet al carrer del bous de verges. Parlaré amb el seu gestor i us dic algo. Je, je.
    Una abraçada

    ResponElimina
  16. Aletheia, aletheia... com m’agrada aquesta paraula!!!

    Les samarretes només són un petit detall per recordar els grans moments que hem viscut junts construint aquesta gran obra!
    És un objecte que cada vegada que el veiem podrem pensar i dir en veu alta cridant als quatre vents (almenys jo així ho faré): JO TAMBÉ VAIG TENIR LA SORT I L’HONOR DE PODER PARTICIPAR A L’OBRA “TOT MIRANT MAGRITTE”, VAIG TENIR LA SORT DE CONÈIXER GENT TAN MACA COM L’HELENA, LA ROSA, L’ALBERT, LA ROSA MARIA, LA DOLORS, EN ROGER, LA CLÀUDIA, L’ESTER, L’ELI I LA JUDIT!!!

    Moltes gràcies a tots vosaltres per fer possible aquest Laboractori 26 i aquestes vetllades que a vegades s’allarguen fins a “altes” hores de la matinada!

    Estimo Aletheia!
    Us estimo a vosaltres!!!

    ResponElimina
  17. Oh Judit, Aletheia¡
    gràcies, moltes gràcies, també em considero afortunada de viure i compartir i aprendre junts des d'aquest Laboractori 26.Visca la màgia de la vida, que ens fa sentir bé, vius, desperts, animats... gràcies al cor de les mans de la ma màgica que hi ha rera la Manofactoria.
    A pocs dies per estrenar-nos Tot mirant Magritte i quanta alegria, emoció concentrada i nutridora de tots els moments viscuts i els que ens esperen per compartir. gràcies i salutació cordial a tots "aletheiaos". Visca la unió que som i també I LOVE ALETHEIA&TOT MIRANT MAGRITTE.
    Som més que un equip, ara ja amb samarreta oficial. Ben trobada creativitat, gràcies artistes.

    ResponElimina
  18. Jo diria que som com una petita gran família!!!
    És fantàstic poder retrobar-nos cada dilluns i dimecres, per a mi són uns moments que agraeixo i desitjo profundament perquè em deixen desconectar de tot, és GENIAL!!!
    Gràcies per creuar-vos en el camí de la meva vida!!!

    ResponElimina
  19. Gracias a la vida, en castellà diu la cançó, que me ha dado tanto.

    Trobar persones i crear sinergies és màgic i tan real, que és vida. La vida pot ser doncs, màgica. Tot depèn del que creguis, de com miris. I si creure és crear, aquí està. La vida és màgia.

    Magritte, realisme màgic. Màgia i realitat.

    A mi les sessions em conecten a la vida, a l'amor, a la creativitat, a la gratitud, a la inocència, al joc, a l'aprendre, al buscar i trobar. A tantes i tantes coses bones. És un regal. Gràcies, gràcies, gràcies.

    Per la màgia de Tot mirant Magritte, i pels mags i magues que ho hem fet possible.

    ResponElimina
  20. Jo personalment no donaré les gràcies a ningú, perquè es com una forma de dir adéu, com si no ens tornéssim a veure i ara mateix és fa difícil pensar que s’acaba… Encara no s’ha acabat, queden dies pocs però queden, i falta el m’és important, la prova de foc !!!!!! L’ESTRENA!!! Però estic més que convençut que anirà de (pip) jejejejejejeje
    PD: El que si que faré serà agrair la teva dedicació i temps, a tu Helena.
    Atentament,
    Albert Mach Comas
    (Que s’afegeix a la pluja de comentaris)

    ResponElimina
  21. Hola Albert.
    Per a mi donar les gràcies no és el preàmbul a una despedida. Donar les gràcies és estar en el present.

    Pluja de comentaris, pluja d'intercanvis.

    Gràcies pel teu agraïment vers la meva feina, però cal dir que la dedicació i el temps l'hem posat tots. I l'entrega, la il·lusió, l'alegria. Molt hippie tot això, ja ho sé però és que tan parlar amb Déu, ja se sap.

    Bona diada Jordiana

    ResponElimina
  22. Hola a tots. Estic intentant de sumar-me a la pluja de comentaris desde fa dos dias, pero no se com fer-ho, vet-ho aquí. Ho torno a intentar. Per si aquest m'entra, dir-vos que us estimo a tots, tots tots. I al nen o potser nena també me l'estimo molt .I-cor-Aletheia. I-cor-aletheios.

    Rosa Maria

    ResponElimina
  23. RM: guapa!!!
    Welcome to new comunication, welcome to this blog, welcome to our live. Do you speak english? Maybe not, so I change to català.

    Si, si, el teu comentari ha entrat. Els cors també, je je.

    Qué hippis que som!!! Tota l'estona parlem d'amor!!! Amor, què és l'amor? Aquest tema donaria per un altre espectacle, o per molts. Qui sap, potser l'any vinent. Però primer m'agradaria parlar sobre el temps....

    See you later

    ResponElimina
  24. Ja he parlat amb el gestor del carrer dels Bous i m'ha dit que també vol anar a l'estrena. Tota la familia Trapp cap a Olot.

    ResponElimina
  25. Faré el possible per venir-hi. La presentació ja em diu que serà especial. Gràcies, Rosa, per fer-m'ho saber. Em fa molta il·lusió veure aquest projecte que tan heu treballat, per fora --el que veurem-- i per dins --el que traspuarà.

    ResponElimina
  26. em sembla tot perfecte!!!

    senyor e_R...

    helena saps qui sóc????
    mmmm...piensa piensa....

    ResponElimina
  27. ni idea, però per les inicials del teu senyor, diria que ets el que fa de gall d'indi, m'equivoco?

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari